sezona JARO 2009

17. 3. 2009
6.liga - skupina K

1.kolo

AFK Druháci - Tutto bene      3:4   ( 2:1 )
B.: 3., 20., 59. Kropelnický

Komentář: K prvnímu jarnímu kolu jsme nemohli nastoupit z potrestaným golmanem Dlouhým a tak se do branky postavil Honza Matras. Ale od úvodních minut jsme byli na hřišti lepším týmem my. Už ve 3. minutě otevřel skore zápasu po přehození Švece Kropelnický a bylo to 1:0. Oba týmy se potom hledali a byla vidět ta nesehranost po zimní přestávce. U nás hlavně kulhala agresivita a pohyb hráčů. Postupem času jsme totiž přicházeli o fyzický fond. A tak jsme nemohli naplno běhat s protihráči. Ve 20. minutě jsme však navýšili náskok. Po krásné přihrávce Šmída a po kličce Hrubého zakončoval Kropelnický a bylo to už 2:0. Ke konci poločasu už jsme nemohli. A důsledkem byl gól do šatny, kdy zaspala obrana v čele s brankářem Matrasem a bylo to 2:1. Poločas. Nabrali jsme dostatečných sil. Ale ne dostatečných na to abychom dotáhli zápas do vítězného konce. 5 minut po půli jsme totiž inkasovali na 2:2. Pak jsme hru vyrovnali a hra byla hodně rozkouskována. Snažili jsme se. Bruckner pálil jak jen to bylo možné. Hradecký zase zastával veškerou defenzivu. Hrubý zase obstarával černou práci týmu. Machač běhal běhal a zase běhal. Jenže to vše nám bylo na prd, když v 53. minutě jsme inkasovali po třetí. Chtěli jsme vyrovnat, snaha byla vidět na všech ale minutu před koncem jsme inkasovali a bylo to 2:4. Ke konci jen snížil po přihrávce Machače znovu Kropelnický a zkompletovat hattrick.

ostatní zápasy 1. kola: Junior - Žaves 4:3, Kalparta - Ugand. ťava 4:1, Manchlastr - Rokoska 2:1, Suchdol - Medvědi 3:2, Šotgani - Bandidoz 3:1

komentář rozhodčího: Zajímavé utkání, do něhož lépe vstoupili Druháci a vypracovali si dvoubrankové vedení. Soupeř však záhy po přestávce vyrovnal a v závěru dvěma góly rozhodl.

2.kolo

Junior Motol - AFK Druháci    2:5   ( 1:4 )
B.: 10., 12. Machač, 15. Šmíd, 18. Kropelnický, 42. Bruckner L.

Komentář: Omlouvám se, ale komentář k tomuto utkání nebude. Přijel jsem pozdě a navíc si to moc nepamatuji. Byl jsem unavenej a mozek nestíhal.;)

ostatní zápasy 2. kola: Žaves - Bandidoz 1:8, Medvědi - Šotgani 1:3, Rokoska - Suchdol 5:2, Ugandská ťava - Manchlaster 3:1, Tutto bene - Kalparta  2:0

komentář rozhodčího: Bojovný rychlý zápas, ve kterém měli více ze hry hosté, kteří měli i přesnější koncovku.

3.kolo

AFK Druháci - Žaves 1. FC        14:4    ( 7:1 )
B.: 2., 27., 43., 51. Hrubý, 11., 12., 35.,54. Kropelnický, 4., 16. Šmíd, 10., 53. Hradecký, 39., 40.Bruckner

Komentář: Nějakej rozsáhlejší komentář k tomuto zápasu nemá cenu psát. Padlo 18 branek z toho 14 do soupeřovi sítě. To odpovídá výkonu jaký jsme předvedli. Soupeř nebyl špatnej, ale ne dost dobrej na to aby s námi uhrál nějaký dobrý výsledek. 4 branky jsme dostali proto, protože v závěru si chtěl dát od nás každý gól. Takhle bych zhodnotil třetí zápas. Super a super. Lepší výkon jsem neviděl.;)

ostatní zápasy 3.kola:  Šotgani - Rokoska 7:8, Kalparta - Junior 3:1, Manchlastr - Tutto bene 1:6, Suchdol - Ugandská ťava 2:4, Bandidoz - Medvědi 4:4.

komentář rozhodčího: Jednoznačný průběh i výsledek.

4.kolo

AFK Druháci - Kalparta Kids     1:4  ( 0:2 )
B.: 32. Kropelnický

Komentář: Pokud jste četli komentář z minulého kola, chválil jsem nás. Pokud se ale někdo přišel na nás podívat musel si trhat vlasy. K tomuto zápasu můžu napsat asi tak jedno. Hrůza. Neběhali jsme, neměli jsme žádný důraz. Jediná světlá chvilka byla 10-ti minutovka na začátku druhýho poločasu kdy jsme vstřelili i jedinou branku. Takže doufám, že se do příštího týdne zvedneme a uhrajeme proti našemu úhlavnímu nepříteli Manchlastru dobrý výsledek.

ostatní zápasy 4. kola: Manchlastr - Junior Motol 2:1, Šotgani - Ugandská ťava 7:4, Žaves - Medvědi 2:2, Rokoska - Bandidoz 4:1, Tutto bene - Suchdol 2:1

komentář rozhodčího: Slušně hraný zápas. Kalparta byla lepším týmem, ale po snížení hned na začátku 2.půle to vypadalo, že se Druháci vzpamatují a vyrovnali hru, ale 2 góly ke konci zápasu udělaly jejich snažení stopku. Vítězové měli ve svém středu Nováka, což byl hlavní strůjce vítězství.

5.kolo

Manchlastr FC - AFK Druháci    0:6

Komentář: Soupeř se nedostavil a tak je pro nás výhra 6:0 více než žádoucí.

ostatní zápasy 5. kola: Šotgani - Tutto bene 2:1, Kalparta - Žaves 4:0, Suchdol - Junior 2:5, Medvědi - Rokoska 0:6, Bandidoz - Ugands. ťava 8:5

komentář rozhodčího:  Domácí se k zápasu nedostavili.

6.kolo

AFK Druháci - Suchdol stars RSC C      6:2   ( 1:0 )
B.: 28.,60. Hradecký, 38.,53. Šmíd, 43. Machač, 44. Kropelnický

Komentář: K tomuto zápasu jsme nastoupili trochu netradičně ze dvou důvodů. Z prvního, že jsme neměli koho na střídání a z druhého, že v bráně nastoupil Švec. Utkání to bylo celkem pohledné, ale po první půli to vůbec nevypadalo na naši výhru. Soupeř nebyl zrovna 3x fotbalový, ale jak jsem již několikrát zmiňoval, soupeř byl běhavý a to nám dělá problém. Nakonec jsme toto utkání zvládli a po zásluze jsme vyhráli o 4 branky. Snad nejlépe se v tomto utkání dařilo dvojici Hradecký, který dal 2 branky a dobře bránil a Šmíd, který vstřelil taktéž 2 branky a byl hodně vidět. Jeho první hatrick v hanspaulské kariéře mu není souzen.

ostatní zápasy 6.kola: Žaves - Rokoska 1:5, Ugand. ťava - Medvědi 5:2, Tutto bene - Bandidoz 2:3, Junior - Šotgani 3:4, Kalparta - Manchlaster 3:3

komentář rozhodčího: nedorazil

7.kolo

Šotgani - AFK Druháci            2:3   ( 1:1 )
B.: 7.,38.,50. Kropelnický

Komentář: Do utkání jsme nastoupili s tím, že to bude asi jeden ze zápasů o postup. Od první minuty byla vidět naše převaha, ale soupeř také kousal. Už v 7. minutě ale Kropelnický skoroval po krásné přihrávce Šmída. Ve 23. minutě bylo však srovnáno. Do druhé půli jsme šlí s tím, že soupeř je běhaví a bude chtít toto utkání dovést do vítězného konce stejně jako my. Ale na soupeře jsme vlítlí a vzadu v obraně jsme byli jistí zvláště Šmíd s Hradeckým. Ve 38. minutě vytvořil Hrubý před bránou soupeře, kde také ještě pokračoval Kropelnický a ten zařídil penaltu za ruku soupeře. Penaltu si postavil Kropelnický a bylo to 1:2. Utkání se zdramatizovalo ve 43.minutě, kdy soupeř opět vyrovnal. Druháci to chtěli ale dokončit a v 50. minutě Kropelnický zkompletoval hattrick po krásně narážečce s M.Brucknerem.

ostatní zápasy 7.kola: Bandidoz - Junior 9:2, Manchlaster - Žaves 5:2, Suchdol - Kalparta 2:2, Medvědi - Tutto Bene 2:0, Rokoska - Ugansd. ťava 6:1

komentář rozhodčího: Vyrovnané utkání s  mnoha šancemi na obou stranách.

8.kolo

AFK Druháci - Bandidoz         9:3    ( 6:2 )
B.: 5.,8.,9.,23.,30.,48.,60. Kropelnický, 23.,58. Švec

Komentář: K tomuto zápasu jsme nastoupili ve stejném složení a začíná se projevovat sehranost týmu. Kdybychom předváděli takovýto výkon stále a dokola tak jsme bez ztráty bodu na prvním místě. Hold musíme ještě o postup bojovat protože tabulka je nesmírně vyrovnaná. Musím pochválit všechny. Brankáře Luďu, kterej vychytal hodně šancí, Hradecký se Šmídem až na pár zaváhání skvěle. Založní trio Hrubý, Švec, Machač pracovalo tak jak mělo. Švec přidal ještě dvě branky ze hry a z penalty a tak si trošičku zvedl sebevědomí. Díky kluci a jestli takhle budeme pokračovat dále tak pětka je na dosah.

ostatní zápasy 8.kola: Tutto bene - Rokoska 5:3, Žaves - Ugand.ťava 2:3, Junior - Medvědi 3:4, Manchlastr - Suchdol 0:6, Kalparta - Šotgani 2:4.

komentář rozhodčího: Domácí byli fotbalovější a zaslouženě vyhráli.

9.kolo

Medvědi B - AFK Druháci       6:8   ( 0:6 )
B.: 8.,18.,48. Švec, 2.,17. Machač, 6. Šmíd, 13.Bruckner, 55. Kropelnický

Komentář: Toto utkání bylo důležité vyhrát už jenom z toho hlediska, že ostatní členové vyšších příček tabulky hráli mezi sebou a tím bychom si získali odstup od skupiny. A začali jsme dobře už ve druhé minutě zavelel Machač. Padali nádherné branky a jednu z nich předvedl Šmíd v 6.minutě kdy napřáhl z takových 15-ti metrů a střela skončili vedle tyče za golmanovými zády. Hráli jsme s přehledem a ve 13.minutě přišel kuriózní moment. Náš golman vykopával od brány a padla z toho branka. Soupeřův golman kapituloval. Do půle to bylo však už 0:6. Ale druhá půlka byla děsná. Nebýt 3 tref Švece nevím, jak by se zápas vyvíjel. Nakonec zápas skončil 6:8 a my jsme se mohli radovat z další výhry i když 2.poločas tomu vůbec nenapovídal.

ostatní zápasy 9.kola:  Suchdol - Žaves 6:1, Šotgani - Manchlastr 1:1, Bandidoz - Kalparta 1:7, Rokoska - Junior 2:4, Ugand. ťava - Tutto bene 2:6.

komentář rozhodčího: Jasná převaha Druháků v prvním poločase byla základem pozdějšího vítězství. Medvědi v závěru finišovali ale bylo už pozdě.

10. kolo

AFK Druháci - Rokoska         8:3    ( 2:1 )
B.: 25., 35., 48., 49., 56. Kropelnický, 10. Šmíd, 41. Machač, 58. Hrubý

Komentář: V tomto zápase jsme nastoupili proti hodně silnému protihráči, který dlouhá kola vedl naši soutěž. V posledních kolech ale hodně zaváhali. A zaváhali i proti nám. V prvních minutách jsme se okoukávali. Ale v 10. minutě se krásně prosadil Šmíd, když patičkou překonal golmana. Do půle to bylo 2:1. O půli jsme si řekli, že musíme hodně napadat, být důrazní a dávat pozor na rychlé brejky soupeře. Druhou půli jsme soupeřovi dovolili skorovat jen dvakrát a to hned ze začátku půli a zhruba v polovině. My jsme jich však nastříleli 6 a to nás vyneslo nahoru. Všichni hráli hodně dobře a bylo vidět i nasazení. Díky kluci. Pětka volááááááá!!!!!!!!!

ostatní zápasy 10. kola: Manchlaster - Bandidoz 2:3, Suchdol - Šotgani 1:3, Žaves - Tutto bene 1:10, Junior - Ugand. ťava 1:2, Kalparta - Medvědi 2:1.

komentář rozhodčího: První poločas byl herně vyrovnaný, druháci však dokázali proměnit o jednu šanci více. Druhý poločas, hraný místy za silného deště, už byla jasně v režii Druháků, kteří třemi góly v rozmezí dvou minut rozhodli o osudu zápasu. Rokoska se nicméně nepoložila a bojovala až do konce.

11. kolo

Ugandská ťava - AFK Druháci       7:1   ( 4:0 )
B.: 10., 46. Šmíd, 18., 46. Kropelnický, 1. Machač, 23. Hrubý, 41. vlastní

Komentář: Tento komentář nebude dlouhý. Přišli si s námi zahrát ztracení hoši Váchal s Matrasem, protože se nám zranil Švec. Tak jsme museli pozměnit sestavu a vyšlo to... Stříleli jsme branky a když ne my tak do vlastní sítě i soupeř. Jen škoda, že jsme inkasovali. Ale dobře odmakaná sezona a já doufám, že takhle budeme pokračovat. Jen do toho hoši 5 je tady.

ostatní zápasy 11. kola: Rokoska - Kalparta 2:2, Tutto bene - Junior 2:4, Bandidoz - Suchdol 3:3, Medvědi - Manchlastr 6:0k, Šotgani - Žaves 6:0.
komentář rozhodčího: rozhodčí se k zápasu nevyjádřil.